Social media

Det største potentiale
og den største hovedpine

Sociale medier er for mange brands den største mulighed og den største hovedpine på samme tid. Der er bred enighed om den magtfaktor, sociale medier repræsenterer for brands, når det handler om at opbygge en relevant digital tilstedeværelse. Men grundet medier som Facebooks og Snapchats natur, er det for nogle virksomheder nærmest naturstridigt at navigere på de sociale medier.

Aktivitet på sociale medier udstiller din virksomheds personlighed. Det kræver mod at være ’en person’, som dine kunder ønsker at være i rum med. Fremstiller du en glansbilledfortælling, vil det fremstå uægte. Er du for planlagt, virker det mekanisk. Og deler du kun content fra din øvrige markedsføring, ser de lige igennem det og scroller videre.

Frankly har sammen med mange forskellige typer af virksomheder formået at opbygge en relevant tilstedeværelse på sociale medier. Vi kan hjælpe dig med den indledende behovsafdækning og strategi. Og vi kan hjælpe med driften af dine kanaler med løbende tekst- og indholdsproduktion.

Har du lyst til en kaffe og en snak om dine sociale medier? Så kontakt os her.

Looks like you are not Danish?
Which language do you prefer?