Marketing & kampagner

Marketingansvarlig
med digitale drømme?

Kravene til kampagner har uden tvivl ændret sig. Grundingredienserne består stadig af ting som en klar strategi, målgruppeforståelse og i sidste ende den geniale, indlysende idé.

Herefter begynder billedet at sløre lidt. Skal vi gå all in på YouTube? Hvordan indbygger vi sociale mekanismer? Hvordan udnytter vi vores database med brugere bedst muligt? Hvordan skalerer vi projektet bedst til alle vores aktive kanaler? Og hvordan kan vi benytte data til at højne effekten?

Og spørgsmålene er relevante. For tiden, hvor tre plakater og en dyr film løste dine problemer på tværs af alle kanaler, er forbi. I dag kan din marketingkampagne ende op som permanent content – med tusindvis af månedlige brugere, der kræver din opmærksomhed.

Digital indflydelse

Frankly rådgiver og udvikler kampagner for danske og udenlandske brands og eksekverer efterfølgende til de relevante kanaler. Og vi løber altid efter et højt kreativt niveau – også når det kommer til vores kunder inden for FMCG, Editorial, Pharma og Finans.

Har du lyst til en San Pellegrino og en snak om din næste kampagne? Så kontakt os her.

Looks like you are not Danish?
Which language do you prefer?